duminică, 7 septembrie 2014

Ringhișpiluri

(continuare la Mâine este ultima zi de Plärrer si Ultima zi de Plärrer)

Pe lânga cele 34 standuri cu alimente si bauturi (calde sau reci, alcooloce sau nealcoolice) exista 46 standuri de distractii -  carusele - de la cele clasice, pentru copii mici (cu Guffy si Micky, cu masinute de pompieri sau motociclete de politisti), la cele ce învârt ametitor, în care urca doar cei care-si au bine stomacul sub control. Leagane pe lanturi, labirinturi cu oglizi, oracole, autoscooter, montagne russe, cu loppinguri, cu apa si fum... distractie la cel mai înalt nivel!

O schimbare în acest an este înlocuirea roatii uriase, cu liftul City Skyliner - cel mai înalt turn mobil din lume. Construit în anul 2013 si aprobat de TÜV Süd - München, liftul se ridica pâna la înaltimea de 72 metri si ofera posibilitatea de a admira panorama orasului din cabina cu pereti transpareti ce executa rotire la 360°. Pretul unui bilet pentru adulti este 7 euro si pentru copii doar 4 euro.

Alte atractii sunt Adrenalin - turnul cu cadere libera, Breakdance, Flipper, Leoparden-Spur, Canstatter Wellenflug, Intoxx, Canstatter Wellenflug, Bungee-Trampolin, etc, etc...

(va urma)

18 comentarii:

  1. Mă tot uit ... şi cred că sunt puţine în care m-aş încumeta să urc, dar în turn m-aş urca. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact asa fac si eu! copil fiind m-am dat pe multe, dar... acum nu mai am curaj sa urc decat in turn! :) E super-excelent! privelistea este superba!

      Ștergere
  2. Hai la balci.... la roata norocului si la vata de zahar..... :))))
    Eu trebuie sa mai astept 3 saptamani! :))
    pupici, duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doua saptamâni am chefuit aici si peste 3 saptamâni ne mutam la Oktoberfest in München :))
      astept fotografii de la serbarea voastra. Pupici
      Duminica faina!

      Ștergere
  3. Imi plac balciurile, dar nu imi place agitatia creata in jurul lor. M-am mai insufletit doar privind imaginile tale. Have fun, my dear!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bâlci inseamna multa galagie si agitatie :))) nu merge una fara alta!
      o duminica faina!

      Ștergere
  4. Uneori, după o vizită în turnul cu cădere liberă, îți amintești cu ușurință ce ai mâncat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. neeeee, eu nu urc niciodata in asa ceva! :))) Privesc doar si ma minunez de curajul tineretului :))

      Ștergere
  5. Am citi cu plăcere ultimele articole, despre această mare sărbătoare a veseliei, de la voi. Un obicei frumos şi, mai ales, bine organizat, cum ştiu nemţii să le facă pe toate. Cu atâtea comedii şi caruseluri, Sara nu s-ar mai lăsa dusă de acolo. Eu m-aş opri la sectorul cu... bere la maxim! Alea da halbe, nu jucărie! :-)
    O duminică frumoasă şi veselă, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS. Până la urmă, ce înseamnă "ringhişpiluri", căci mi-am amintit că am auzit vorba asta pe la sibieni!

      Ștergere
    2. :)) asa facem toti, dam o tura pe la toate minunile ce se invârt, apoi ne odihnim picioarele intr-un cort la o bere si o jumatate de pui :)) Copiii primesc câte o vata pe bat si un balon cu heliu si toata lumea e fericita! ;)))
      o duminica minunata va doresc, Alex draga!

      Ștergere
    3. :)) când eram mici spuneam la toate minunile astea RINGHIȘPIL
      DEX-ul defineste Ringhișpil ringhișpiluri s. n. (Reg.) Carusel, călușei. – Din germana Ringelspiel.
      (Ringel înseamna în cerc si Spiel joc)

      Ștergere
  6. ohooo. ce distractie pe la tineeeeeee :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Avand rude la Agnita si tot mergand pe la Sibiu,normal ca termenul imi e cunoscut.La noi sunt cateva miniaturi.Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bunica mea avea casa mare si luase doua fete în gazda, doua surori din Agnita care lucrau la Sibiu. Pe una o chema Fimi (Eufimia) si pe cealalta Anica... uite ca mi-ai amintit acum de Agnita si cele doua fete :)
      Nu am prins niciodata sarbatoarea "Oktoberfest" la Sibiu însa mi se pare penibila ideea! Este cam ca si Turnul Eiffel din cutea lui Aurică Fieraru (serialul Inima de Tigan) ☺

      Ștergere
  8. Odata, cand nepotii erau mici, a trebuit sa ma sui cu ei intr-un ringhispil. Atata adrenalina...n-am sa uit niciodata! Nici ameteala de dupa n-am s-o uit...insa nepotii m-au decretat matusica lor preferata! Multumesc draga Carmen pentru veselia si antrenul acestor postari succesive

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am patit si eu cu fetele mele... acum zece ani, am fost in Disneyland Paris. Ele s-au dat pe toate nebuniile si erau atât de încântate! M-au lamurit sa urc si eu pe o montagne russes (roller coaster) ... Am zbierat de am ragusit in cele cateva minute cand am zburat si ne-am dat peste cap cu trenuletul... Mi-a fost rau cateva ore! Nu ma mai urc in viata mea, mi-a ajuns! :)) mi-am satisfacut curiozitatea :))

      Ștergere