joi, 25 septembrie 2014

OKTOBERFEST - la pachet "TO GO"


- Na?! Nu aveti timp pentru Wiesn (Oktoberfest în limbaj colocvial)?! Nu-i nimic, noi va putem ajuta!
Suntem mândri sa va prezentam actiunea "Wiesen to go". În doar 30 secunde, Jenni - cu o înalta pregatire profesionala, va v-a oferi senzatia tipca unei vizite la Oktoberfest! Este esenta Oktoberfest - daca se poate numi asa. Avantajul cel mai mare este ca prin acest pachet, aveti în continuare timp pentru stressantul si stupidul dumneavostra loc de munca!
- Ahaa...
- Pregatit?!
- Mdaaaa...
- Atunci, start! Jenni!
Faza-ntâi: tinuta corespunzatoare!
Faza doi: atmosfera de cort! Rafinatul nostru cocteil ce imita perfect mirosul din corturile de bere - un spray-parfum extras din arome de transpiratie, urina si voma proaspata!
Faza trei: muzica si urlete la megafon: "Oans, zwoa, g'suffa" (tradus pe germana, din bavareza: "Eins, zwei, gesoffen" adica "Unu, doi, alunecat pe gât"  - reprezinta un toast clasic la Oktoberfest ☺)
Minunat! Si acum faza patru: o intoxicatie! Datorita aceastei injectii cu alcool suta la suta, sunteti în cel mai scurt timp beat manga si nu trebuie sa va mai chinuiti sa beti 10 litri de bere! Genial, nu?!
- O' zapft is.... (ce înseamna am explicat AICI)
- Exact ca pe Wiesn! Genial, nu-i asa?!
Mai urmeaza doar faza cinci: furtisagul! ... Bine executat Jenni!
Acum, daca veti comanda imediat "Wiesn to go" veti primiti gratis si câteva "la moaca"! Tipic Wiesn... Minunat!
- Este... cea... mai frumoasa... Oktoberfest... din viata meeeeea! ;))
-  Esenta Oktoberfest în doar 30 secunde, prin "Wiesn to go"!
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
PS: in cazul in care traiti cu adevarat situatii asemanatoare cu cele ironizate cu atata talent in videoclip, sa stiti ca sunt doar exceptii. Se intampla, dar doar din cand in cand asa ceva :-) 

13 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Eu am râs cu lacrimi :-) Ma bucur ca ai gustat si tu gluma!
      O zi faina! :-)

      Ștergere
  2. Ha, ha, ha, ce haios! Multumesc draga Carmen pentru pachetul complet "Wiesn to go"! Bine, bine, dar de unde o luam pe Jenni??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-):-)) ti-a placut? Ma bucur! Jenni apare singura cand deschizi pachetul.
      Jenni un fel de Jeannie - duhul care indeplineste dorinte (http://en.m.wikipedia.org/wiki/I_Dream_of_Jeannie)
      Te pup. O zi vesela!

      Ștergere
  3. de abia astept sa-l vad si eu cand ajung acasa, nu strica niciodata sa te amuzi :)
    o sa avem si noi Oktoberfest organizat in parcarea unui mall din Bucuresti, am inteles ca va fi un cort cu balcon si loje si cu multe multe distractii...
    daca ne facem drum pe acolo sigur o sa povestesc :)
    pup draga mea draga, zi usoara iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) este o gluma faina, mai ales daca intelegi germana, insa... eu zic ca am tradu-o cat se poate de haios, sa poata fi gustata si pe româneste :)
      Cât priveste copiile Oktoberfest, eu zic ca nu vor avea viata lunga... nimic din ce nu e traditional, neavând legatura cu populatia, se va pierde... Pacat ca românii nu organizeaza în perioada asta mustariile de care-mi amintesc eu cand eram mica. Gradinile restaurantelor erau ingradite cu baloti de paie, se atârnau coceni de porumb si frunze de vita si se dadea cep la un butoi cu must. Pana când nu fermnta decat ca o socata, beam si eu cu placere si ce atmosfera faina era în gradini. Era muzica si rontaiam nuci, alune sau seminte...
      La Oktoberfest - cel original, exista 35 corturi: 14 corturi cu etaj si 21 corturi normale, în care pot lua loc concomitent la mese 105 mii persoane! O nebunie! :)) cortul Paulaner (din poza, cel cu pânza galbena) este unul din cele mai mari si are o capacitate de 8450 locuri interior si 2450 în exterior (pentru fumatori). Timp de 3 saptamâni, la Oktoberfest se perinda peste 7 milioane oameni!
      te pup draga mea draga :-*

      Ștergere
  4. :)))
    ce-am ras!
    furtisagul a mers ca uns...:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Geanina, trebuie sa-ti spun ca italienii sunt turistii straini ce viziteaza Oktoberfest în procentul cel mai mare, 20% conform statisticilor :) În mod traditional, al doilea sfârsit de saptamâna este cel în care italienii vin în masa, pe Wiesn.
      În fiecare zi la ora 17, câte o jumatate de ora pe postul de televiziune bavarez, se transmite în direct de la Oktoberfest - se discuta despre ce preturi sunt, ce se mai întâmpla, ce mai e nou, cine cu cine a sosit (VIP), turisti excentrici, etc. Ieri a fost vorba despre furtisaguri. Ca peste tot unde este înghesuiala si multi gura casca sau ciupiti de bautura, exista si smecheri care fura. Politia a angajat anul acesta un grup de experti care stiu cum si cam pe unde se "opereaza" asa încât mai mult de 80% din faptasi au fost prinsi in flagrant si bagubasul a primit portmoneul imediat inapoi, bineînteles neintelegând ce s-a întâmplat :))
      te pup si eu. O seara faina!

      Ștergere
  5. hahaha...imi place traducerea ta ... pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Clar... esenta in 30 secunde...of... cum s-ar spune "livrat la tanc..." LOL! ce bine a prins un pic de amuzament...

    RăspundețiȘtergere